Våre stillinger


- Antall stillinger: 1
- Sted: DRAMMEN
- Søknadsfrist: Løpende
Kokk
Er du en erfaren kokk som trives med varierte dager og høyt tempo? Matfikseren søker en kokk til vår satsning på catering. Vi leverer mat til små og store eventer.
Arbeidsoppgaver:
- Produksjon av cateringmat av høy kvalitet
- Utførelse og ansvar for matservering på ulike event
- Sikre god logistikk og effektiv gjennomføring av oppdrag
- Følge IK-mat, HACCP og hygieneprosedyrer
- Samarbeide tett med teamet og være en trygg ansvarlig kokk ute på arrangementer som bryllup, selskaper og grilling, for å nevne noe
Ønskede kvalifikasjoner:
- Fagbrev som kokk
- Kan erstattes med solid erfaring som kokk, gjerne innen catering eller restaurant
- Trygg i rollen som ansvarlig kokk på eksterne oppdrag
- Strukturert, effektiv og løsningsorientert
- Gode samarbeidsevner og serviceinnstilling
- Behersker norsk muntlig og skriftlig
- Førerkort Klasse B
Vi tilbyr:
- En variert og spennende stilling med utfordrende oppdrag
- Mulighet for ansvar og faglig utvikling
- Et engasjert team og et arbeidsmiljø med fokus på kvalitet og matglede
- Gode betingelser
Som kokk rapporterer du til soussjef eller kjøkkensjef og jobber etter en rullerende vaktplan.
Arbeidstiden er hovedsakelig på dagtid, men i vakt uker kan det forekomme kvelds- og helgearbeid, avhengig av bestillinger.
Vi brenner for ekte matglede og kvalitet i alle ledd. Med hjemmelagde smaker og ferske råvarer skaper vi mat som bidrar til trivsel og gode opplevelser – enten det er til møter, selskaper eller større arrangementer.
Høres dette ut som noe for deg? Send oss en kort søknad og CV i dag via linken!

- Antall stillinger: 1
- Sted: DRAMMEN
- Søknadsfrist: løpende
Regnskapsmedarbeider
Vi søker en erfaren regnskapsmedarbeider til et vikariat i 9 måneder med mulighet for 3 måneder forlengelse . Oppstart snarest
Arbeidsoppgaver:
- Bilagsføringer
- Bokføring, periodisering og avstemminger
- Erfaring med månedsavslutninger / årsavslutninger
- Noe fakturahåndtering – inngående /utgående
Kvalifikasjoner/egenskaper:
- Det er ønskelig med noen års relevant erfaring innen regnskap.
- Erfaring med Xledger
- Generelt god regnskapsforståelse
- Gode norskkunnskaper skriftlig/muntlig
- Gode Excel kunnskaper
- Være løsningsorientert
- Være en positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø.
Vi tar inn aktuelle kandidater inn fortløpende.

- Antall stillinger: 1
- Sted: Drammen
- Søknadsfrist: løpende
Regnskapsfører
Vil du bli en del av et dyktig og engasjert team? Vi søker en regnskapsfører!
Det er 100 % vikariat fra mai 2025 og 12 måneder fremmover og med mulighet for ansettelse eller forlengelse
Hvis du har erfaring med regnskapsføring og lønn, og er trygg på rapportering til det offentlige, kan dette være stillingen for deg!
Arbeidsoppgaver:
- Fullstendig regnskapsføring fra A til Å
- Kjøring av lønn og oppfølging av lønnsrelaterte spørsmål
- Rapportering til offentlige myndigheter (MVA, A-melding, skattemelding, etc.)
- Bokføring og avstemming av regnskap
- Fakturering og oppfølging av reskontro
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innen økonomi, regnskap eller revisjon
- Erfaring med regnskapsføring fra A til Å
- Kjennskap til Tripletex
- Erfaring med lønnskjøring og rapportering til offentlige myndigheter
- Strukturert og nøyaktig med god tallforståelse og teknisk innsikt
- Evne til å jobbe selvstendig og i team
- Er du autorisert er det bare en fordel
Personlige egenskaper:
- Nøyaktig og detaljorientert
- Ansvarsbevisst og strukturert
- Løsningsorientert og proaktiv
- Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk skriftlig/muntlig
Vi tar fortløpende kvalifiserte kandidater inn til samtale

- Antall stillinger: 7
- Sted: Drammen
- Søknadsfrist: Fortløpende
Pedagogisk medarbeider
Vi søker engasjerte og omsorgsfulle pedagogiske medarbeidere til barnehager! Som assistent får du en meningsfull jobb hvor du bidrar til lek, læring og trygghet i barnas hverdag.
Hvem er du?
– Har et varmt hjerte for barn og deres utvikling
– Er leken, kreativ og tilpasningsdyktig
– Trives med å samarbeide og skape gode dager
– Ønsker å jobbe fulltid og deltid
Hva tilbyr vi?
– Fleksibel arbeidstid – vi finner noe som passer deg
– Verdifull erfaring i et trygt og godt arbeidsmiljø
– En mulighet til å gjøre en forskjell i små menneskers liv
– Opplæring og utviklingsmuligheter
Bli med i vårt team og skap magiske øyeblikk!
Send din søknad i dag – vi gleder oss til å høre fra deg!

Renhold og houskeeping for sesong
Vi søker deg som er fleksibel og arbeidssterk!
- Antall stillinger: 5
- Sted: MELSOMVIK
- Søknadsfrist: Fortløpende
Renhold og houskeeping for sesong
Vår kunde ringer oss når de har behov for et par ekstra hender!
Er du på jakt etter en jobb der du virkelig kan utgjøre en forskjell? Vi ser etter en positiv og pålitelig person til vårt renholds- og housekeeping-team!
Arbeidsoppgaver:
- Daglig renhold av fellesarealer og rom
- Skift av sengetøy og håndklær
- Sørge for at gjesteområder alltid fremstår rene og innbydende
- Rapportere eventuelle mangler eller behov for vedlikehold
Vi ser etter deg som:
- Har førerkort og bil
- Fleksibel i forhold til arbeidstid og mengde
- Har et øye for detaljer og liker å ha det rent og ryddig
- Jobber effektivt både selvstendig og i team
- Har god arbeidsmoral og møter opp med et smil
- Erfaring fra lignende arbeid er en fordel, men ikke et krav
Vi tilbyr:
- Opplæring gis – fadder ordning
- Et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø
- Gode arbeidsforhold og ryddige kontrakter
- Mulighet for utvikling og ansvar
Søknad:
Er dette noe for deg? Send oss en kort søknad og CV. Vi vurderer søknader fortløpende, men høysesongen er i mail, juni og juli.
Vi gleder oss til å høre fra deg!

- Antall stillinger: 1
- Sted: HOKKSUND
- Søknadsfrist: 13.04.2025
Prosjektleder- næring
Har du erfaring med prosjektledelse innen bygg og anlegg, og ønsker å ta neste steg i karrieren?
Flaget as søker nå en prosjektleder som vil være med å lede spennende prosjekter innen næringsbygg og betong fra start til slutt!
Du vil få ansvar for å lede prosjekter, sikre effektiv fremdrift og kvalitet, samt være en nøkkelperson i å utvikle våre prosjekter og leveranser.
Arbeidsoppgaver:
- Planlegge, lede og gjennomføre prosjekter fra start til slutt
- Ansvar for økonomi, fremdrift, HMS og kvalitet i prosjektene
- Koordinere og lede interne og eksterne samarbeidspartnere
- Oppfølging av kontrakter og avtaler med leverandører og underentreprenører
- Sikre etterlevelse av gjeldene lover, regler og interne rutiner
- Rapportere status, fremdrift og avvik til ledelsen
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innen bygg/anlegg, teknisk fagskole
- Erfaring med prosjektøkonomi og kontraktsoppfølging
- Erfaring med prosjektledelse fra store prosjekter innen næringsbygg er en fordel
- God kjennskap til relevante forskrifter og standarder
- Sterke kommunikasjonsevner og evne til å lede tverrfaglige team
- Vi oppfordrer byggeledere og anleggsledere med lang erfaring som har lyst til å ta steget videre til å søke!
Personlige egenskaper:
- Utadvendt og en lagspiller.
- Løsningsorientert og har handlingskraft
- Nøyaktig og strukturert.
- Positiv og med et godt humør.
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
Vi tilbyr:
- En spennende og utfordrende stilling i et solid selskap med lange tradisjoner.
- Et godt arbeidsmiljø med fokus på trivsel og utvikling.
- Konkurransedyktige betingelser.
- Mulighet til å påvirke og utvikle prosjekter
Er du klar for en ny utfordring? Send oss din søknad og cv i dag
Vi ser frem til å høre fra deg!

IT-support
IT-supporthelt søkes! 🦸♂️💻 Er du vår nye problemløser med glimt i øyet?
- Antall stillinger: 1
- Sted: BILLINGSTAD
- Søknadsfrist:
IT-support
📱 Trylle med teknologi! Support på PC-er, mobiler og annet utstyr.
🔍 Finne løsninger! Feilsøke, oppgradere og teste nye IT-produkter.
🎓 Lære bort smarte triks! Gi opplæring i IT-systemer og hjelpe folk å bli mer digitale ninjaer.
🚀 Være med på utviklingen! Delta i kule IT-prosjekter og forbedre måten vi jobber på.
🛫 Se Norge! Mulighet for å reise ut på våre prosjekter rundt omkring i landet.
✔️ Du har god IT-forståelse, enten gjennom utdanning eller erfaring.
✔️ Du snakker og skriver god norsk og engelsk – gjerne også «brukervennlig IT-språk»!
✔️ Du er løsningsorientert og ser muligheter der andre ser feilmeldinger.
✔️ Du er komfortabel med telefonen som arbeidsverktøy – vi prater mye med brukerne våre!
👨🏫 God opplæring – vi kaster deg ikke ut i IT-krigen uten våpen!
🤝 Et hyggelig og sosialt arbeidsmiljø med flinke folk.
📈 Utviklingsmuligheter – her kan du vokse og lære!
💰 Gode betingelser med pensjon, helseforsikring og AFP.

Designer & Product developer – Apparel
Bergans of Norway søker Designer & Product Developer – Apparel
- Antall stillinger: 1
- Sted: Asker
- Søknadsfrist: 22.04.2025
Designer & Product developer – Apparel
Bergans of Norway søker Designer & Product Developer – Apparel
Brenner du for friluftsliv, design og produktutvikling? Vil du være med å forme fremtidens tur- og sportsbekledning? Vårt produktteam er ansvarlig for å utvikle og designe innovative, kommersielle produkter av høy kvalitet som møter våre kunders behov, og som leverer ihht. vår designfilosofi og produktstrategi.
Bergans styrker nå designteamet, og søker en rå og fremoverlent Designer / Product Developer med erfaring innen design og produktutvikling. Rollen har et totalansvar for design- og produktutviklingsprosessen for «egne» produkter, fra konsept til ferdig produkt.
Hovedoppgaver:
- Ansvar for, og eierskap til hele design- og utviklingsprosessen fra konseptbeskrivelse til ferdig produkt
- Definere og utvikle sitt eget designspråk i tråd med Bergans merkevareposisjonering og overordnede produktstrategi
- Følge med på trender i markedet (særlig innen mote), fange opp trender tidlig og la seg inspirere, og oversette det til Bergans design.
- Sikre at alle produkter leverer ihht. lanseringsplan og -tidslinje
- Kommersielt eierskap til «egne» produkter – sikre at produktene leverer på målsatt pris og margin, og kontinuerlig jobbe med marginforbedringer
Vi ser etter deg som har:
- Relevant utdanning innen design og produktutvikling
- Erfaring fra design og produktutvikling innen teknisk bekleding, herunder gjennomføring av produktutviklings- og designprosesser fra konseptskisse til ferdig produkt
- En sterk kommersiell forståelse for produkt, trender, design og farger
- Evne til å kombinere kreativitet og innovasjon med kommersielt mind-set
- Et distinkt og personlig designuttrykk som treffer kommersielt og på trend
- Evne til å jobbe kreativt og selvstendig, og ta løpende beslutninger på selvstendig basis
- Sterk gjennomføringsevne og stor arbeidskapasitet
- Et strukturert, fleksibelt og løsningsorientert arbeidssett
- Gode samarbeidsegenskaper og evne til å skape energi og entusiasme i organisasjonen
Annet:
- Norsk / skandinavisk språk og gode kommunikasjonsevner på engelsk
- Erfaring fra Adobe Illustrator, Photoshop og InDesign er en fordel
- Hektisk og arbeidskrevende i perioder
- Utstrakt grad av reisevirksomhet må påregnes
Hva vi tilbyr:
- En spennende jobb i et kreativt, hektisk og inspirerende arbeidsmiljø
- En variert arbeidshverdag der du får bidra til utvikling av spennende nye produkter
- Et inkluderende arbeidsmiljø
- Jobbe tett med hele vårt produktteam
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om du har spørsmål rundt stillingen kontakt
– Espen Horsrud, Promiso rekruttering, telefon +47 982 95 186 eller mail espen.horsrud@promiso.no.
– Elen Fosså, Promiso, telefon +47 98041728 eller mail elen.fossaa@promiso.no
For å søke stillingen, følg linken i annonsen

Product Developer & Fit Specialist
Bergans of Norway søker Product Developer & Fit Specialist
- Antall stillinger: 1
- Sted: Asker
- Søknadsfrist: 22.04.2025
Product Developer & Fit Specialist
Bergans of Norway søker Product Developer & Fit Specialist
Er du en engasjert og nysgjerrig produktutvikler og mønsterkonstruktør som brenner for faget, og som ønsker å være med å forme fremtidens tur- og sportsbekledning? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Bergans styrker nå utviklingsteamet og søker en produktutvikler med utvidet ansvar for passform og mønster. Vi ser etter deg som vil bli en del av vårt utviklingsteam og som kan bidra på den spennende reisen og kursen vi har satt. Hos oss er ingen oppgave for liten eller for stor, og vi verdsetter både erfaring og vilje til å lære.
Hovedoppgaver:
- Ansvar for måleskjema og vedlikehold av block bibliotek
- Være vår «go to»-person for Bergans passform før, under og etter utvikling
- Arrangere fittinger, alene og sammen med designer
- Ansvar for utvikling av produkter mot produsent og sørge for levering ihht. tidsplan
Vi ser etter deg som:
- Har relevant utdanning innen produktutvikling og mønsterkonstruksjon av teknisk utendørsbekledning
- Har en sterk kommersiell forståelse og interesse for produktutvikling og passform tilpasset ulike aktiviteter
- Har god kunnskap, forståelse og erfaring fra mønsterkonstruksjon og måleskjemaer, herunder gi passformveiledning til utviklingsteam og gjennomføre fit sessions
- Arbeider selvstendig og tar initiativ
- Er en allsidig lagspiller som setter laget først
- Kommuniserer godt internt og med produsenter
- Har evnen til å lære, er omstillingsvillig, og ønsker å vokse i rollen sammen med resten av teamet
- Har høy arbeidskapasitet og klarer å håndtere mange oppgaver samtidig, uten å miste fokus
- Er strukturert og evner å levere på fastsatte deadlines
- Er nysgjerrig og finner gode løsninger på små og store utfordringer
Annet:
- Norsk / skandinavisk språk og gode kommunikasjonsevner på engelsk
- Erfaring fra Gerber er en fordel
- Hektisk og arbeidskrevende i perioder
- Utstrakt grad av reisevirksomhet må påregnes
Hva vi tilbyr:
- En spennende jobb i et kreativt, hektisk og inspirerende arbeidsmiljø
- En variert arbeidshverdag der du får bidra til utvikling av spennende nye produkter
- Et inkluderende arbeidsmiljø
- Jobbe tett med hele vårt produktteam
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om du har spørsmål rundt stillingen kontakt
Espen Horsrud, Promiso rekruttering, telefon +47 982 95 186 eller mail espen.horsrud@promiso.no.
Elen Fosså, Promiso, telefon +47 98041728 eller mail elen.fossaa@promiso.no
For å søke stillingen, følg linken i annonsen

- Antall stillinger: 1
- Sted: DRAMMEN
- Søknadsfrist: 06.04.2025
Sjåfør
Er du en dyktig sjåfør med førerkort klasse C, og liker utfordringer i høyden? Vi søker nå etter en sjåfør for spesialmaskiner – lifter – til vårt team!
Om stillingen:
Som sjåfør for spesialmaskiner vil du ha ansvar for sikker og effektiv håndtering av lifter på ulike prosjekter. Arbeidet innebærer både kjøring, oppstilling og betjening av maskiner i høyden, så det er viktig at du er komfortabel med å jobbe i høyder. Det må påregnes en del reisevirksomhet i forbindelse med oppdrag på ulike lokasjoner.
Arbeidsoppgaver:
- Kjøring og betjening av lifter og spesialmaskiner
- Oppstilling, sikring og kontroll av utstyr før bruk
- Vedlikeholde og foreta enklere reparasjoner på eget kjøretøy
- Annet forefallende arbeid
- Kjøring av utstyr i hele Norge- En del reisevirksomhet må påregnes
Kvalifikasjoner:
- Førerkort klasse C
- Gyldig YSK
- Erfaring med lifter er en fordel
- Ikke redd for høyder- du må kunne jobbe trygt og komfortabelt i høyden
- Stor arbeidskapasitet og evne til å jobbe selvstendig
- Omgjengelig, strukturert og fleksibel
- Kunne samarbeide godt med personer på tvers av organisasjonen
- Gode kommunikasjonsevner på norsk
Vi tilbyr:
- Godt arbeidsmiljø i et selskap i stor vekst
- Gode muligheter for utvikling
- Konkurransedyktige betingelser
- God opplæring og kurs ved behov
Søknad og cv sendes via "søk her"
Ved spørsmål til stillingen, ta kontakt med Seniorrådgiver i Promiso Sørøst as Marianne Winnes

- Antall stillinger: 1
- Sted: Hokksund
- Søknadsfrist: 13.04.2025
Proff selger
Til vår proffavdeling søker vi etter en motivert proffselger som vil inngå i et team med høy faglig kompetanse, hvor gode relasjoner og kvalitet alltid står i fokus.
Vi søker deg som gir det lille ekstra, trives i et hektisk miljø og som kan identifisere deg med verdiene og kulturen til Byggmakker Eiker.
Arbeidsoppgaver
– Salg mot nye og eksisterende kunder
– Rådgivning og salg av byggevarer
– Utarbeidelse og oppfølging av tilbud
– Kalkulasjon og masseberegninger
– Prosjektoppfølging
– Bidra aktivt i kunde- og markedsaktiviteter
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper
– Erfaring med prosjekt- og proffsalg, gjerne fra byggevarebransjen
– Bransjekunnskap og kontaktnett i det lokale markedet
– God kunnskaper om trelast og byggevarer
– Kremmerånd, ha et bevisst forhold til mersalg og oppsalg til kundens fordel
– Selvstendig, utadvendt, serviceinnstilt og ansvarsbevisst
– Datakunnskaper som er relevant for rollen
Vi tilbyr et faglig godt miljø, trivelige kollegaer og konkurransedyktige betingelser i et økonomisk solid selskap
Er det deg vi søker ? Send søknad og cv via linken i annonsen

Avdelingsleder Kantine & Catering
Ledelse med mening – bli vår nye avdelingsleder!
- Antall stillinger: 1
- Sted: MJØNDALEN
- Søknadsfrist: 21.04.2025
Avdelingsleder Kantine & Catering
Eiker Vekst AS søker Avdelingsleder for Catering og Kantinedrift
Vil du være med og utvikle en bedrift i vekst? Har du lidenskap for mat, service, ledelse og mennesker? Eiker Vekst AS søker en engasjert og resultatorientert avdelingsleder for kantiner og catering!
Ansvarsområder:
- Lede og utvikle teamet innen kantiner og catering
- Sikre kvalitet og effektiv drift av våre tjenester
- Bidra til vekst gjennom strategisk utvikling og nyskapende løsninger
- Personalansvar, inkludert rekruttering, opplæring og oppfølging
- Budsjett- og resultatansvar for avdelingen
- Oppfølging av kunder og samarbeidspartnere for å sikre fornøyde kunder og langsiktige relasjoner
- Fremme et godt arbeidsmiljø hvor utvikling av mennesker og deres kompetanse står i sentrum
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring fra ledelse fortrinsvis innen catering, restaurant, storkjøkken eller kantinedrift
- Har ledererfaring og evnen til å motivere og inspirere
- Har god forretningsforståelse og er resultatorientert
- Trives med å fungere som en relasjonsbygger og skape samarbeid
- Har interesse for mennesker og trives med å utvikle ansatte og deres ferdigheter
- Har førerkort klasse B
Vi tilbyr:
- En spennende lederstilling i en bedrift i vekst
- Gode betingelser og utviklingsmuligheter
- Et inkluderende arbeidsmiljø med dyktige og engasjerte kolleger
- Mulighet til å påvirke og forme en avdeling i utvikling
Høres dette spennende ut så ønsker vi veldig gjerne å høre fra deg!
Benytt link i annonsen for å søke på stillingen.

Butikkmedarbeider båtutstyr
Kan du litt om båt og båtutstyr og trives med å jobbe i butikk?
- Antall stillinger: 1
- Sted: Sandefjord
- Søknadsfrist: Fortløpende
Butikkmedarbeider båtutstyr
For en av våre kunder i Sandefjord søker vi en engasjert og serviceinnstilt butikkmedarbeider til salg av båtutstyr.
Arbeidsoppgaver:
-
Kundebehandling og veiledning om båtutstyr og tilbehør
-
Varepåfylling og organisering av butikkhyller
-
Kassearbeid og ordrebehandling
-
Opprettholde en ryddig og innbydende butikk
Ønskede kvalifikasjoner:
-
Erfaring fra butikkarbeid, gjerne innen sportsutstyr eller båtutstyr
-
God kundeservice og kommunikasjonsevne
-
Interesse for båtliv og båtutstyr er en fordel, men ikke et krav
-
Punktlighet og evne til å arbeide selvstendig
Dersom du kan være tilgjengelig for rask oppstart og syntes dette høres spennende ut ønsker vi å høre fra deg.

Butikk/-Kundesentermedarbeider
Treningspartner søker Butikk/-Kundesentermedarbeider
- Antall stillinger: 1
- Sted: LIERSTRANDA
- Søknadsfrist: 22.04.2025
Butikk/-Kundesentermedarbeider
Er du glad i trening og har et naturlig talent for salg og kundebehandling? Vi søker en ny medarbeider til vårt showroom Lierstranda, der en del av arbeidsoppgavene vil inkludere salg og veiledning ved valg av treningsutstyr i vårt norske showroom og den ande delen vil bestå av behandling av kunder på vårt svenske kundesenter. Du må være komfortabel med å kommunisere både på telefon, chat og e-post, og det er en stor fordel at du har god muntlig og skriftlig svensk forståelse, da stillingen innebærer å jobbe mot det svenske markedet.
Arbeidsoppgaver:
- Kundebehandling og veiledning i vårt showroom
- Veilede kunder ved valg av våre ulike produkter
- Dialog med kunder på telefon, chat og e-post
- Kundeservice på vårt kundesenter, både på telefon, chat og e-post (mot det svenske markedet)
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring fra salg og kundebehandling
- Være opptatt av trening, gjerne en kombinasjon av styrke og kondisjon
- Noe teknisk forståelse er en fordel
- Førerkort klasse B
- Beherske engelsk muntlig og skriftlig
- Beherske svensk muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
- Utadvendt og serviceinnstilt
- Lagspiller med fokus på å jobbe sammen
- Strukturert
- Selvgående
- Fleksibel
Syntes du dette høres interessant ut ønsker vi å høre fra deg! Benytt link i annonsen for å søke på stillingen.

Arbeidsveileder tilrettelagt arbeid
Spennende jobb som arbeidsveileder tilrettelagt arbeid hos Svelvik Produkter AS
- Antall stillinger: 2
- Sted: SVELVIK
- Søknadsfrist: 27.04.2025
Arbeidsveileder tilrettelagt arbeid
Svelvik Produkter as søker etter deg som vil være med å gi våre arbeidstakere en god arbeidshverdag ved å følge opp både ansatte og produksjonen.
Dine primære arbeidsoppgaver vil være:
- Planlegge og igangsette daglige oppgaver, tilpasset den enkeltes evner og opplæringsønsker
- Daglig oppfølging av arbeidstakere og produksjon, med spesielt ansvar for dokumentasjon og oppfølging av fem ansatte med tilretteleggingsbehov, tilhørende arbeidsoppgaver og oppfølging av opplæringsplaner
- Ha ansvar for et eget ansvarsområde tilknyttet servicegruppa og/eller logistikk-gruppa
- Bistå der det trengs på andre arbeidsområder
Ønskede kvalifikasjoner er:
- Fagbrev eller høyere utdanning er ønskelig
- Yrkeserfaring innen logistikkfaget, anleggsgartner eller annet håndverkerfag
- Logistikkerfaring og/eller bakgrunn som anleggsgartner/håndverker
- Truckfører-sertifikat vil være en fordel
- Sertifikat for bil. Minimum BE, gjerne C1
- Det kreves politiattest for å arbeide i vår sektor
Ønskede personlige egenskaper:
- God humør og glad i å jobbe med mennesker
- Løsningsfokusert praktiker som liker folk og ikke er redd for å gi tydelige og konkrete beskjeder
- Fleksibel. Tåle endring og omstrukturering av arbeidsdag på kort varsel
- Systematisk, metodisk, strukturert
- Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig på norsk
- Like fysiske arbeidsoppgaver, og trives med å jobbe både innendørs og utendørs. (80% av arbeidsdagen tilbringes på beina).
- Gode samarbeidsevner
- Selvledende, med evnen til selv å balansere mellom den operative rollen, oppfølging av oppdragsgivere og det faglige rapporteringsarbeidet
- God digital kompetanse
VI kan tilby:
- Spennende arbeid med svært motiverte kollegaer
- Mulighet til å utforme, strukturere og utarbeide systemer og arbeidsmetodikker
- Hyggelige og høyt kompetente medarbeidere på flere ulike fagfelt
- God pensjonsordning og konkurransedyktig lønn samt helse-/behandlingsforsikring
- Fem ukers ferie, samt fri i påskeuke, romjul og inneklemt fredag i forbindelse med Kr.Himmelfartsdag
- 37,5 timers arbeidsuke
- Arbeidstid fra kl 07.00-15.00 mandag-torsdag, fredag kl. 07.00-12.30
- Ett personalmøte i måneden fra kl. 14-17
Dersom du syntes dette høres spennende ut vil vi gjerne høre fra deg.
Benytt link i annonsen for å søke på stillingen.